Blå himmel

Gud så underbart väder, verkligen älskar denna sommarvärme.



Jag blir glad o gladare för varje dag som går när jag vaknar upp till detta. Snart så vaknar jag väl upp till regn och då blir jag sur igen haha.




Dagens kläder:
Byxa - Ginatricot
Tröja - HM
Inget speciellt :-)

Temperaturen från igår när jag åkte hem från Cicci



Vad ska ni göra idag?
Efter jobbet ska jag nog ta mig ner till Edsviken så att Stella får bada, den här värmen tar kål på henne men när hon får vara i vattnet så TRIVS hon.

Sen kan det kanske bli en middag med mor min <3


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det är verkligen UNDERBART (hade gärna varit ledig också så man kunde njuta) men tyvärr ska det bli sämre redan till fredag och SJÄLVKLART till helgen så lika bra att njuta så fort man får möjlighet ;)



KRAM

2011-06-29 @ 13:01:14
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine (jag)

Jaaa jag vill bara vara ute hela tiden.. Får ta igen alla soltimmar på en utomlands resa i aug eller september.



KRAM

2011-06-29 @ 13:51:57
URL: http://beauchamps.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Ja blir glad o gladare för varje" gång du lägger upp nya bilder :)



//Mr Anonym

2011-06-29 @ 15:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0