14 juni 2011

Idag är det Leonies födelsedag <3 Ja må hon leva, ja må hon leva!!! Grattis grattis



Idag är det jobb till 16, sen vara med min snutta innan jag åker till stallet. Det är tävlingssektions möte ikväll kl 18 och sen rider jag kl 21.

Igår åkte jag o Sofie på äventyr till Skärholmen, vi skulle kolla på Emma när hon red. Men först ville vi köpa lite fika så vi hade lite gott till en timmes ridningen. Så vi åkte till något "centrum", Sätra centrum tror jag att det var.. Eller centrum som gud glömde att renovera. Jag var F-N rädd när jag gick där. Skumt folk, skumma människor haha fy säger jag bara. Södra sidan om STAN = INTE OK!!
Sen kom vi fram till stallet och jag höll mig lugn, där mötte vi upp Emma o Linnea. Super skoj var det och Emma var så duktig så <3


Idag är det 5 år sen vi hade begravningen för min far, älskar dig så och saknar dig varje dag. Folk säger att tiden läker alla sår, det är sant men såren finns alltid kvar, det blir bara lite mindre smärta <3 <3.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha att ni inte åkte til Skärholmen C när ni ändå var i närheten, det är ganska "nytt" (ombyggt) :)



Du har mail!

Kram

2011-06-14 @ 11:30:51
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3<3<3<3<3<3 Stor kram!

2011-06-14 @ 19:39:30
Postat av: Sofie

<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Stor kram!

2011-06-14 @ 19:40:50
URL: http://lovelymissme.blogg.se/
Postat av: Madeleine (jag)

Tack <3

2011-06-15 @ 10:37:46
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0