Söndag 17/7-11

Igår var en jobbig dag, satt och funderade på en massa saker som bara gjorde mig ledsen. Såna dagar har jag inte ofta men när dem kommer så känns det rent utsagt förjävligt. Tänker mycket på pappa och jag undrar hur det skulle ha varit idag om han fanns vid min sida. Orkar inte ta upp allt som jag tänker på. Men är trött på att vara själv och inte veta hur min jobbsituation ser ut framöver.

I fredags så var jag o Vanessa och tatuera oss. Vanessa har börjat på en ryggtavla som är super fin. Själv så målade jag in texten NOTHING ELSE MATTERS i nacken. Den frasen betyder väldigt mycket för mig <3


Hursomhelst så kom Catalina till mig igår och var mtt stöd i min nergång och det kändes skönt. Hon var här och vi pratade en massa och bara hade det bra.

Idag så möttes vi upp för en mysig morgon promenad

Slutade med att snutt fick plaska lite i vattnet

Planerna för dagen är inga. Ska städa lite hemma och bara vara. Gå långa mysiga promenader med mitt hjärta. Är så glad över att jag har min hund, hon ger mig så mycket energi. Ni som inte har hund kanske tycker jag är dum i huvudet haha men gud vad jag älskar henne..

Om ca 4 veckor ligger jag i vid strandkanten och bara njuter av livet, det känns behövligt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0