Pärlan e sjuk

Pärlan blev sjuk igår på motorvägen. Hon bara hostade när jag åkte ut och växlade till femman. Jag stod i Kista som en mupp, Lina tyckte vi skulle gå ut på motorvägen och ta en cigg. ALDRIG sa jag haha jag skäms :-)

Dumma bil, men hon blev bogserad till jobbet av storebror Christian, TACK!!
Så nu får vi se vad som är fel på henne, hoppas det inte är något jobbigt som kostar en massa pengar.

Hur som helst så har min solning kommit igång nu, måste sätta igång nu är ju i princip genomskinlig. Så igår solade jag med Lina och idag kör vi samma veva.

Sen så kan det nog bli lite grillning om vädret tillåter <3

Fick en mys tröja av Helen igår som hon köpte i Turkiet till mig förra året, hehe bättre sent än aldrig!


Kaffe och frukost har jag fått i mig, dags att få igång arbetet också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0