Pärlan är friskförklarad

Hon hade en slang som satt lite löst någonstans, men nu är det fixat och hon ska ut på vägen igen! I och för sig så vill jag bli av med bilen inom kort. Någon som vill köpa? :-)

Igår var det mys kväll med vänner. Solade med Lina direkt efter jobbet, sen köpte vi lite mat. Grillade hemma hos mig med Lina, Leonie & Björne. Super mysigt och sen blev det lite kortspel på det. När Lina & Björne åkte hem så gick jag o Leonie på en trevlig långpromenad, den avslutade vi med ett glas vin hemma hos Leonie. <3 Tack för igår..

Redan onsdag idag. Jag som funderade på att åka upp till Hälsingland igen men finns ingen tid till det :-(
Måste jobba, för nästa vecka måste jag vara ledig 2 dagar. Fotografering och hämtning av alla hästar..

Måste hämta frukost o kaffe nu, sen jobba!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0