2 arbetsdagar

Kvar och sen tar jag helg ännu en gång.
Planerna för helgen är inte så många, kanske träffar Tara en sväng, var hur länge sen som helst.. Annars så behöver jag sola lite, tvätta på lördag och fixa lite hemma.

Igår efter jobbet så gick jag och bror min en promenad i VÄRMEN, super skönt med brorsan gnällde mest :-)
Tog en massa bilder på Stella när hon springer, sätter in dem sen.

Sen så stannade jag kvar hos mamma där det var fest eller middag/fest. Så jag stannade på middag, serverades grill mat i massor. Oxfile, korv, tomat med västerbottenost, potatis, sallad och en massa gott.
Begav mig hemåt vid 21 tiden och var super trött men hade ändå svårt att sova i natt, vaknade flera ggr.

Ha en fin dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0