Veckans planer

Har inte allt för mycket planerat denna vecka, rätt så skönt faktiskt..

Måndag = Jobba 8-17(18)
Tisdag = Jobba, rida
Onsdag = Jobba, middag med Cissi & Lisa <3
Torsdag = Jobba, rida
Fredag = Jobba, bara vara och ta helg..

Nu på torsdag går mitt kontrakt ut här på toyota, men kommer förmodligen att sitta hela feb ut, sen hoppas jag på att saker och ting löser sig för mig. Jag trivs som f-n här och vill verkligen vara kvar. Har lite grejer, funderingar för mig så jag hoppas det löser sig och blir till det bättre..

Dags att sätta igång denna vecka med en kopp kaffe.

Köpte en CD skiva i lördags, händer i princip aldrig att jag gör det. Men den här skivan är bara för skön. Avslappnande musik på hög nivå


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas också det löser sig på jobbfronten för dig :)



Så vi är inte inplanerade på middag på onsdag???



Kram

2011-01-24 @ 08:56:24
Postat av: Madeleine (jag själv)

OOPPSS!!! Heheh nu är ni inbkoade på middag :-)

2011-01-24 @ 16:10:33
URL: http://beauchamps.blogg.se/
Postat av: becka

den har jag mee hihi

2011-02-02 @ 11:14:38
URL: http://beckajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0