Väckarklockan

kommer att ringa imorgon och det är inget jag är van vid :-)
Jag ska jobba nu i en månads tid till att börja med, hoppas självklart på att det blir förlängt.

Mån-tis-ons har jag hoppkurs på förhoppningsvis Gordon <3.. Så det blir mycket stall för min del den här veckan..

Så idag är det söndagsångest som det så fint kallas. Nu blir det film, good luck chuck går på TV, antingen blir det den eller så hittar jag någon annan..

Arbete i 3 dagar nu och sen är det röd dag igen på torsdag.


Kommentarer
Postat av: Lulu

Var har du fått jobb den här gången?

2011-01-03 @ 08:18:21
Postat av: Madeleine (jag)

Lite extra på toyota

2011-01-03 @ 22:32:21
Postat av: Cissi

Grattis, hoppas det blir förlängt :)



Du ringde igår men svara aldrig när jag ringde tillbaka :S

Nyfiken som en strut, ska du åka till Dubai?



Kram

2011-01-04 @ 07:10:50
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Lulu

Vad bra!

2011-01-04 @ 12:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0