Trött är bara förnamnet!

Blev all in igår med tjejerna och jag e för gammal för det haha. Är helt slut idag! Jag förstår mig inte på människor som kan köra järnet både fre o lör.

Började med super mysig kväll hos Lina, vi drack vin och åt snittar med hennes vänner o familj. Sen åkte jag till stan vid 23 för att möta upp Vanessa o Mix. Började på Thai House och sen blev det Papa, collage o hells.. Kom hem vid 5 tror jag, inte ok!!

Idag blir det pizza till middag "hemmagjord". Jag får köpa degen så löser sig allt annat sen!

Ikväll är det Solsidan på TV och det får INTE missas, så alla ni glöm inte kl 20.00 på tv4. Måste få sig ett söndagsångest skratt innan jobbveckan börjar igen.

Dags för lite städning av lgh, sen blir det promenad med Stella när hon kommer hem, hon är hos mormor <3. Sen är det förmodligen soffläge hela dagen idag!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det har med åldern att göra ;)



Solsidan var ett självklart val ikväll haha Underbar serie, synd att avsnitten är så korta bara!



Inga ändrade planer inför imorrn? Ses då, trevligt! Kram och Sov gott ;)

2011-01-16 @ 21:53:09
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0