Pizza??

Det var väldigt länge sen jag åt Pizza men igår så åkte jag o Helena hem till Nathalie för lite fredags mys och vi köpte med oss Pizza deg så att vi "gjorde" i princip hela pizzan själv.. En sådan där rulle kostar 30 kr tror jag och då är det en hel ugnsplåt.
Vi hade tomatsås, ost, champinjoner, skina, räkor och färsk ruccola. SATAN vad gott det blev och kändes sååå mycket nyttigare än vanlig köpe pizza, förmodligen så är det helt fel av mig men det kändes så.

Hennes barn Emilia o Adrian var med oss en stund innan det var läggdags för dem



Då det var läggdags för barnen så gick jag o Helena ut med Stella



Vi glömde stänga av blixten <3

Idag ska jag på husdjursmässa med Familjen Öberg, Elin + Samuel o jag. Hoppas på lite söta djur då så att barnen får klappa..

Senare ikväll blir det middag hos bror, han fyller 29 imorgon så partyt blir idag.. Hoppas han blir nöjd med sin present.. Hahah det skulle inte jag bli (meddelar varför senare)

<3 <3 <3 <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0