Free day.

Efter att ha jobbat 3 dagar så blev det en ledig dag, snacka mjukstart men kan vara ganska skönt när det är mycket att ta in, mycket att lära sig så snabbt.

Idag blir det storstädning hemma och förhoppningsvis så finns det tvätt tid. Men eftersom det är röd dag så kan jag tänka mig att alla passar på.

Sen så måste jag storhandla mat för det börjar verkligen bli tomt här hos mig, även om jag tycker det är SUPER tråkigt att laga mat till sig själv så måste jag ha mat hemma i kylen o frysen.

Nu är 3 dagars kursen slut och snart börjar vårterminen igen. För att summera kursen..
Dag 1 - Åt helvete, spelade ingen roll vad jag gjorde, han sprang o var stark stark stark
Dag 2 - Vi hittade varandra lite, hoppade bana och det gick kanon
Dag 3 - Han lyssnade verkligen på mina hjälper till 100% vi hoppade bana på en meter med omhoppning och det gick SUPER..

Så dags att sätta igång den här dagen

<3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0