Tråkig dag

Tycker att dagen går långsamt och är allmänt tråkig, jag vill ha saker att göra hela tiden juu. Men så ser det inte ut för tillfället. Får väl ta en liten paus och hoppas att jobbet bara bullrar in snart.

Pärlan är ju ute på blocket, INGEN har ringt. En har frågat om jag vill byta till en impreza årsmodell 98 typ, ehh nej tack sa jag.
När jag tänker efter så är Pärlan den perfekta bilen för mig, men inte för Stella. Vill att mitt hjärta skall åka säkert när hon är med mig i bilen.
Så får väl vänta och se om jag får någon respons, finns faktiskt en kille här på jobbet som sa nyss.
- säg till när den är till salu!
NUU sa jag, så han får lite betänketid så håller vi tummarna.

3 koppar kaffe och jag känner mig spyfärdig. Blir ju inte piggare direkt, ska nog börja med TE. Bra mycket godare.

Mickan ringde mig tidigare och ville boka turkey resa hehe, söt du e! Vi ska nog få till en liten partyresa och köra ALL IN!!

Jag har ont i min tand men vill inte gå till tandis för det kommer att bli en dyyr nota och det är inget jag har råd med för tillfället. Jag vet att det bara blir dyrare ju längre jag väntar eftersom det kommer förmoldigen bara bli värre o värre. Men jag tror att de kommer att kalla mig snart så väntar ett tag till. Har haft en temporär lagning som har släppt och det är en stor grop som skall fyllas. Jaha nog om tandproblemen.

Igår träffade jag Björnes valp, vilken liten sötnos. Har dock glömt bort hur vassa tänder de små rackarna har, han höll sig lugn ett bra tag. Sen fick han jordens damp och attackerade mina händer och fötter. Känns så elakt att ryta till åt dem, så jag försökte göra det på snällaste möjligaste sättet hehe.

Sen blev det soffläge hela kvällen
20:00 - Solsidan haha helt underbart!
20:30 - Filmen KILLERS

Riktigt rolig faktiskt. Det enda jag satt och tänkte på var att tänk att hamna i den där situationen själv, herre min skapare. Vad gör jag då?? :-)

 

Veckans planer:
Måndag - Jobb till 18 och sen bara vara med mitt hjärta + sola
Tisdag - Jobb 8-17, middag och sen rida
Onsdag - Jobb 9-18, middag med Lisa o Cissi <3
Torsdag - Jobb 8-17, rida
Fredag - Jobb 8-17, middag
Lördag - LEDIG, kanske libanesisk fest med jobbet
Söndag - LEDIG

Jag har en film som jag måste lämna tillbaka, den är en vecka försenad. OOPPPSS, undra hur mycket det kostar! Om jag bara lämnar in den och springer så behöver jag ju inte betala, inte då i alla fall. Men om jag skall hyra igen så ligger ju försenings avgiften på mitt person nummer. Går förmdoligen inte att komma ifrån hehe..

 

Snart blir det lite rast för mig o Biggan, sen kör vi på igen till stängning.

<3 <3 <3

 

Ha en underbar MÅNDAG!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevligt, vi ses ikvääll :)



KRAM

2011-03-02 @ 17:03:39
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0