Top Model

Sitter och kollar på Top Model, visa ser ju ut som knas men ändå blir de snygga på bild, det är vad som kallas fotogenik eller? :-)

Själv har jag tagit en massa olika bilder men är mest porträtt bilder, har aldrig kommit på något speciellt bra tema, har ni något temaförslag?

Efter jobbet idag så blev det en sväng till stallet för att rida på Maestro, till en början gick det rent utsagt åt helvete, som tur var så var Marcus där (ägaren) så han hjälpte mig och till slut så blev det bra. TACK!!



Varför kan inte saker och ting bara gå som det ska ibland?? Att sitta själv hemma varenda dag var inte mitt mål här i livet. Har blivit sviken en antal ggr känns det som, var det jag eller var det du. Vad hände egentligen


<3 <3 <3

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

<3 <3 <3 <3 KRAMAR

2011-02-07 @ 20:32:47
URL: http://lovelymissme.blogg.se/
Postat av: Anonym

finns det någon speciell i ditt liv? eller har det funnits? hur svek han dig?

2011-02-19 @ 16:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0