Söndag (långt inlägg)

Vilken helg det har varit.

Började med att jag vaknade i fredags och det var snööökaos i hela Sthlm. Jag som ska åka båt ikväll tänker jag. Jag har väldigt stor respekt för vatten så att åka båt i denna storm gör jag inte tänkte jag.

Jag gick ut med Stella och vi höll på att flyga bort ett antal ggr, det blåste och snön yrde överallt. När jag väl kom till garaget för att åka till jobbet så var det PUNKA på pärlan, hur kul är det?
Min första tanke var att hur ska detta gå, jag kommer inte komma till jobbet då alla bussar är inställda. SOm tur var så var mamsi kvar hemma och hon var så snäll som kom och plockade upp mig.

Jag kom till jobbet vid 9 tiden, då hade varken Lina eller Biggan dykt upp. (snöstorm)
Dagen gick och den här stormen började avta så det var skönt, så båtresan blir av, SKOJ!

Vid 16 tiden bar vi av mot stan för att hinna med båten, tur var det att vi åkte den tiden för vi kom fram kl 17,40.. Det var köer överallt och jag hittade ingen parkering. Till slut så hittade vi ett privat garage, ställde in bilen och sprang till båten.. Där stod Näslund och såg lite smått irri ut då han hade fått väntat på oss ett bra tag, SORRY!!!

Från och med att vi gick på båten tills vi gick och la oss var det ALL IN.
Började med:
*SPA, solade, badade bubbelpool och bara hade det bra
*Middags sittningen var kl 21:30 så redan då var jag ju lite rund om fötterna, vatten på det TACK!!

Förrätt: Musslor
Varmrätt: Oxfile
Efterrätt: Någon banan med nåt haha, gott var det!
*80 tals show
*Disco
*Efterfest
Vilken fest, tack Micke för att vi fick följa med!!

Önskade jag hade mer pengar att handla för när jag gick in på Taxfreen, men så var inte läget.
Jag handlade 2 flaskor till bror min, ett armband till mig själv + min ID foundation som är total slut



Mitt coola nya armband :-)




Båten kom i hamn vid 15.45, då åkte jag hem till mor min för att hämta min älskling <3

Sen åkte jag hem för att i princip vända om för att åka till Elin som bjöd på middag på lördag kvällen! Trött som jag var så åkte jag dit, men först åkte jag total vilse, herre min gud vad fel jag kom .. Jag var borta i skokloster/bro och vände, jag skulle till Kallhäll haha men vette fan vad som hände..
Maten var super god men jag var så slut efter min partykryssning så jag var tyvärr inte långvarig men trevligt var det <3

Jag och Stella somnade 21.30 och vaknade kl 10.00 idag så snacka om 12 timmars pass, helt underbart.



Idag har det blivit solning, fika, städning och soffläge..

Nu är det SOLSIDAN + film

(jag o Linda på kryssningen)


<3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0