Snön bara yr ner

När tar snön slut? Finns det någon maskin jag kan sätnga av må tro? Det är ju helt galet att det aldrig kan sluta! Snön kommer förmodligen att ligga kvar fram till midsommar eller vem vet, vad sägs om lite snö på midsommar kanske..

Ingen ro och vila den helg inte..
Fredag:
Middag med Sofia i Sollentuna centrum
Efterrätten + spritinnehavet serverades hos Elin som precis har fyllt år.
Sen blev det en sväng till Olearys! Kunde ha slutat bra mycket värre än vad det gjorde
Lördag:
Upp på morgonen för att rida på Sting, han var busig som få vill jag lova. Bockade o sparkade och hade sig!!
Middag hos mor min med Svenne o Maggan
Film hos Rickard
Hem o sussa
Söndag:
Upp och rida på Sting igen och då gick hans om en klocka, longerade först så han fick busa av sig utan mig.
Hem, duscha, sminka mig och sen på 1 års kalas!


Min bästa vän och hennes stora 1 åring <3

Elin o Samuel hittade kameran medans Helena lyssnar på Mickis tror jag

Cici´s söta syster Sandra

Mickis <3

Present ÖPPNING!!
Han fick 3 st bilar varav en var av mig, men nu har han en Bobby Car (från mig) en Audi och en ToyStory bil.

Efter kalaset hos Pish så var det dags att bege sig hemåt för söndagsmys med Mickis..
Vi hyrde film och köpte mat så vi skulle klara av söndagsångesten!!



Helt ok film, trodde den skulle vara snäppet roligare än vad den var men ändå ok.

Lite godis och saft på filmen så blev det bra haha..

Mickan orkade inte ta sig hem så hon sov över hos mig. Trångt är bara förnamnet med 2 pers o Stella i sängen.. Jag är dock van att trängas med Stella så det är inga problem, men att ha Mickan också haha blev lite för mycket :-) Men jag överlevde.

Hoppade upp rätt så pigg imorse även om jag inte sov så mycket. In i duschen, äta frukost, på med masken och lite kläder sen ut med hjärtat <3
Jobbade mellan 8-12 idag då jag tog halvdag, kändes som jag hade en massa saker för mig.
Red på Sting igen :-) och idag var han bra med SEG. Humörsvägningar eller endast slö kanske..

Middag hos Mary o Leon med Mickan. Där serverades det korv och pasta mums... När jag var på väg till garaget för att åka till Mary så hade SL bussen kört liiiiiiite fel

Undra hur lång tid det tog för dem att ta sig ut?

21 februari är en dag som är både en glad och ledsen dag
*Glad dag är för att Pingy fyller år och att han föddes denna dag
*Ledsen dag är för att min vän Nanna lämnade oss för exakt ett år sen

Ett år har snart gått fina du. Att tiden bara försvinner är det ingen som tror. Det gör ont varje dag men man lär sig att leva med denna smärta på något konstigt vis som bara än själv kan bearbeta ♥ ♥ du har en plats i mitt hjärta Nanna som ingen kan ta ifrån dig ♥ ♥ att tänka på dig gör ont och att se din familj gör ont samtidigt som jag blir lycklig för ni alla är och kommer alltid att vara så lika i utseendet, sinnet, humorn helt underbara. Att krama din Exxen är som att krama dig vännen. Han gav mig en massa värme under mina 2 veckor med honom.. ♥ ♥ massor av varma krama o pussar till dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0