Snart helg

Höll på att försova mig imorseoch det är ju inte bra, men jag var på jobbet i tid eller nästan. Det var ju köer som vanligt och det är inte något jag kan ändra på ju.

Igår blev det promenad med Cissi i kylan och sen blev det solning, drömde mig bort till en sandstrand i ca 10 min haha sen var det ut i kylan igen.

När jag väl var hemma så blev det mys med Stella i soffan hela kvällen tills vi skulle sova. Inatt har jag nog sovit lite bättre, känner mig inte helt slut som jag har gjort resten av veckan.

Ridning idag och jag hoppas jag får fortsätta på rosen eller så vill jag ha min plutt Gordon <3
Imorgon är det middag hos Elin som har fyllt år, lördag kanske lite utgång. Måste prata med mina bästa! Söndag är det ett års kalas för bästa Oliver <3 <3

Time to get busy


Kommentarer
Postat av: Cissi

Skönt att du rastade mig igår haha

Det behöver jag;)



Kram!

2011-02-17 @ 10:56:57
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0