Håll i hatten

Så halt som det är ute nu är inte ok, imorse gick jag myrsteg på Stellas morgon promenad. Stella kunde inte heller gå så vi fick inte ut så mycket av promenaden. Hon ramlade 2 ggr på isen, som tur var så stod jag stadigt hela tiden.
Såg en kille som sprang till bussen som åkte på en riktigt vurpa, måste ha gjort svin ont.

Så ni som jobbar med att salta dessa vägar, hurry up please. Kommer ju att slå ihjäl mig annars. Nu är jag ung och rätt så stadig men tänk på gabbarna och damerna som skall ut på isen, herregud säger jag bara.

Idag är min kärlek Stella med på mammas jobb på förmiddagen, på eftermiddag kommer hon till mig <3. Efter jobbet så blir det stallet för oss. Jag ska rida och Stella får röja loss lite i stallet. Sen så kommer Lisa och är hundvakt åt henne medans jag rider, tack tack <3

Tror vi har markarbete idag och jag har Rozi, hur ska detta gå? En ung dam som inte har hittat den bästa tekniken än på små kryss, men vi ska nog få till något bra.

Om en timme är det lunch, då är det promenad med Stella o mamsi upp till Rissne för att köpa Sushi.. mmmm så gott!

Have a fab day <3

KRAM


Kommentarer
Postat av: Cissi

Brådor kanske inte är någon dum ide ändå (trots att jag förknippar det med "gamlingar" ;)



Ta det försiktigt idag!!!

Kram

2011-02-03 @ 11:24:01
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0