Go Mamma its your birthday

Idag fyller min underbara mor år, hela 37 år gammal blir hon hihi + 14 <3
Men du ser ut som en 37 åring

ÄLSKAR DIG!!!

 

Igår gick jag o Mickan en lång kvällspromenad på djurgården. Vi kom på baksidan på Skansen och jag tror att vargarna såg oss eller hörde oss. För vilket LIV det blev på dem. De ylade o skällde och jag blev rädd eller alla blev rädda så att säga. Stella förstod ingenting, hon sprang omkring och spejade. Íbland hördes det som att ljudet kom närmre och jag tänkte bara vad gör vi om en flock vargar kommer?? Berätta det för mig tack haha...

Coolt men läskigt :-)

 

Jobba hela dagen och sen hoppträning på Gordon <3

 

 


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

Tack hjärtat...<3 <3

2011-02-22 @ 10:41:48
Postat av: Cissi

Grattis till din mamma, inte en dag över 37 ;)

2011-02-22 @ 11:46:21
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0