Fredag hela dagen och det SNÖAR!?

Trött som få tog jag mig upp imorse efter 10 timmars sömn :-) Härligt men fortfarande trött.

Igår var det markarbete och jag fick Rozi, en väldigt söt dam som alltid gör sitt bästa. Men kan också vara lite busig då hon inte har visat sitt fullständiga henne än. Hon kommer nog bli en bestämd dam när hon är helt färdig utbildad tror jag.

Sitter på jobbet och tittar ut och ser snö, men kom igen nu!! Var inte våren på G?

När jag kom hem igår så satte jag på TVn som visade SVENSK MAFFIA, vilket tönt program. I alla fall Victor o hans "gäng". Såg ni det igår? Stackars barn säger jag bara, de har förmodligen aldrig fått någon kärlek av någon och har i tidig ålder valt helt fel väg. Hoppas för deras egen skull att dem växer upp snabbt nog och kan gå vidare i livet som vanliga folk..

Med en kopp te i handen fortsätter jag denna jobb dag, ha en underbar fredag och håll er inomhus för vädret är inte roligt!!

<3 <3 <3




Kommentarer
Postat av: Cissi

Vem är Rozi???Häst/hund :)



Trevlig helg vännen!

Kram

2011-02-04 @ 11:01:07
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Masade

2011-02-04 @ 12:43:13
Postat av: Madde

Häst :-) trevlig helg med pizzan o vinet :-)

2011-02-04 @ 12:44:23
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0