1000 kr fattigare

Dålig nyhet
Idag skulle jag prova och åka bakvägen till jobbet för att kolla om det gick snabbare, så istället för E4:an så blev det E:18 en bit och sen ska ju jag svänga av solna och köra hela vägen mot Rissne..
Det stod stilla på hela E:18, super skoj! Ingen bra väg med andra ord men jag rullade på i 10 km i tim och tyckte det här går ju bra.. Sen såg jag att massa bilar tog bussfilen, kanon tänkte jag och hängde på där och åkte förbi skita många bilar som förmodligen sucka åt än haha.

Jag hoppar in i en fil längre fram och kör av Solna/Bergshamra och hamnar i ännu mer köer, SNARK nu orkar jag inte mer.. Den här vägen skulle ju ta mig till jobbet snabbare trodde jag. Så ännu en gång blev det bussfilen eftersom andra bilar åkte där med, men den här gången såg FARBROR POLISEN mig och pärlan. Även om jag gjorde en satans snygg inkast i en fil när jag såg polisen haha. Fick faktiskt eloge för den inkastning av polisen hihi. Men ändå så blev jag 1000 kr fattigare :-( Så idag jobbar jag gratis..
1000 kr kunde jag ha köpt skor för, 2 st schabrak, lite jeans ja you name it!! Men nu har jag lärt mig att inte göra som andra haha utan stå snällt i Stockholms köer!!!!!!!!!!!

Bra nyhet
Då jag sitter som vikarie för en tjej som är sjukskriven så blir jag förlängd mån för mån. Men nu fick jag besked om att jag sitter säkert april ut och det känns super SKÖNT verkligen. Kan slappna av lite och sova igen om nätterna.

 

Igår på ridningen så fick jag inte min Gordon, jag fick min andra kuse Sting, han är bra han med.. Vi hade lite markarbete och han skötte sig galant. Mycket beröm och godis fick han <3

 

Funderar på att sälja min underbara bil så jag hellre kör omkring i en billigare bil ett tag så jag får loss lite pengar. Men det skär i hjärtat eftersom hon e såå snygg!! :-)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0