Stallet

Blev en sväng till stallet idag och tod lite kort på Mitra när hon red..


Har börjat att kolla igenom lite kläder som skall med till utlandet, känns som att jag kommer att få packa om ett antal ggr. Mitt matbord är redan fullt och jag har ens inte tagit fram klänningarna än..

 

Jag hörde granntanterna bråka idag när jag kom hem, Lite roligt var det.. Dem e säkerligen runt 80 år och dem stod och bråkade om att ena tanten skulle gå hem :-)

Tant 1: Jag tycker inte att det är så kul att bli utkörd
Tant 2: Du sa att du ville gå hem och sen satt du kvar.
Tant 1: Ja men jag skulle ju vänta på bussen!
Tant 2: Säg inte att du ska gå hem då om du inte ska det..


Sen fortsatte det i dem banorna.. Hmm ska bråket mellan tjejer aldrig ta slut? HAHA.. Inte OK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0