Kräftskiva

Lördagen är här, om ca 18 timmar går flyget :)

Igår kväll åkte jag förbi Cissi ett tag och bara satt ute o mös. Filtar och infravärmare höll oss varma.. När jag satt mig i bilen insåg jag hur kallt det var ute, 10 grader.. INTE OK!


Idag kl 14 ska jag åka ut mot Kungsängen för att gå på Kräftskiva, vet dock inte om jag hinner äta några kräftor eftersom jag måste hinna bli klart med allt innan jag åker inatt.. Men tiokamp och lunch hinner jag nog vara med på <3

Sov inte så bra inatt igen, börjar bli trött på det här nu.. Dags att skaffa en ny säng eller ny madrass, jag vill SOVA gott om nätterna. ZZZZzzzzz

På morgon promenaden fick jag sällskap av Bror & Elin.. Vi hittade en liiiiiten orm..

 

Dags att sätta igång den här dagen nu kanske, har lite som skall göras innan kvällen

 

<3 <3 <3 <3

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Mys, TACK (blev på mycket bättre humör när du kom!)



Hoppas Du har det BÄST i Turkiet, njuter och lapar sol!!!



Och grattis till Stella som har namnsdag idag ;)



KRAM!!!!

2011-08-15 @ 07:22:12
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: eva beauchamp

Till Madeleine också, hon heter också Stella.

2011-08-15 @ 10:59:53
Postat av: Cissi

Just det!



Grattis till Dig med ;)

2011-08-16 @ 08:12:30
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0