Hästarna är hemma

Efter många timmars åkande fram o tillbaka är nu hästarna hemma :-)

Rozi & Kazano


Vi höll på mellan 8-15 och när alla väl var på plats så satte jag, Johanna & Emma fart med att måla hinder. Det blev ett helt grönt (trädgårdshiner) och ett rosa/lila. Ja det blir lite flickigt när det bara är tjejer i tävlingssektionen.
På plats på jobbet igen känner jag mig helt slut och vill mer än gärna att klockan ska bli 16 så att jag får gå hem. Vill ha helg nu tack!

Sen är det en veckas jobb kvar sen väntar Turkiet runt hörnet :-) Ska bli underbart att få sola och bada, inga måsten bara få vara <3




Kommentarer
Postat av: Cissi

Tralllaaaaaaaaaaaaaaaa, inte ett dugg avis, inte alls ;)

2011-08-07 @ 00:20:31
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0