Den nya..

Har fått en ny tävlingshäst som jag nämnde i tidigare inlägg. Red igår och det gick bra till o från.. Väldigt mycket spring i hans ben och svårt att få han lugn, men jobbade på det. Hoppningen gick sådär, trodde det skulle gå bättre. Han hoppade allt jätte fint men jag sitter och tycker det är jobbigt. Mycket som sitter i huvudet på mig, men måste lära känna honom lite och sen så blir det förmodligen bra.




Snart ska jag åka iväg till det nya jobbet, idag ska båda hundarna följa med mig så hoppas verkligen på att dem sköter sig :)!!


Kommentarer
Postat av: Lulu

Oj hoppar ni redan? Ja era hästar har väl varit igång ett tag verkar det som..vi fick trava några steg i tisdags (vår 3:dje lektion)..undrar om vi får galoppa lita nu på tisdag :-) Skönt att du kan ta med vovvarna till nya jobbet..du får berätta vad du jobbar nu! Kram

2011-09-01 @ 07:55:22
Postat av: Madeleine (jag själv)

Ja hoppningen är igång, är ju tävling om 6 veckor.. Byt ridskola säger jag ju haha :-) Kom till oss!!!



Japp jag skriva om det.

Kramis

2011-09-01 @ 11:54:32
URL: http://beauchamps.blogg.se/
Postat av: Lulu

Okej vart var det då? Tävlingen alltså? Då väntar jag på att du ska skriva om nya jobbet :-)

2011-09-01 @ 13:40:35
Postat av: Madeleine (jag själv)

Dressyrtävling - 18 sept

Hopp (klubbtävling) - 1-2 okt

Hopptävling hemma - 16 okt

Hopptävling väsby - 23 okt

:-)

2011-09-01 @ 21:32:39
URL: http://beauchamps.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska du tävla i dressyren oxå?

2011-09-02 @ 07:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0