Solen försvann o regnet kom

Rykterna i fredags sa att det skulle vara sol och 14 grader i helgen, varmt var det men solen såg jag inte.

fredag kvällen blev det en tripp till stallet med Elin för att titta på kvällshoppningen, alltid lika skoj att se. KOm hem vid 23 och var super trött...

Mycket pengar har spenderats i helgen även om jag BARA har varit hemma :-) Lite shopping i lördags med Cici blev det, ett par skor från Scorett för 399 kr. Inte så fruktansvärt dyrt tycker för ett par skor.

Dem har öppnat ÖB i kista så gick in och köpte tvål, deo, lukta gott grejer, trasor. Ja lite bra och ha grejer för ett väldigt bra pris.

 

Sprang in i LEVIS butiken på väg ner till garaget och hittade ett par grymma jeans som jag verkligen vill ha MEN jag blir lite snål när de kostar 899 kr. Får ta mig en tankeställare och fundera lite, kan ju inte ta slut på en vecka..

 

Efter Kista trippen så åkte vi hem till Cici´s mor för att plocka upp henne för att sen åka vidare till hennes syster som precis har köpt ny lgh med hennes kille.
Kaffe & bulle på det och sen begav jag mig mot mor min..

Mat, film, vin och en massa mys hos Lina på kvällen <3 <3

I dag har jag myst med Mary hela dagen, började med att lägga pärlplatta med Leon.
Mitt mästerverk

Leon byggde en koja istället



Vi lämnade Leon hos mormor och begav oss mot barkarby där jag köpte en massa ljus på Chilli och Mary hittade en mask som hon var väldigt sugen på hehe..

 

Hamnade på IKEA och jag köpte ett nytt vardagsrumsbord o kuddar

Super fint blev det <3 <3

 

Nu sitter jag i soffan och väntar på att filmen TAKEN ska börja, har hört väldigt positiva saker om den filmen.

Ha nu en underbar söndagskväll och en trevlig vecka.

 

Själv har jag en MYCKET hektisk vecka framför mig!!!


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

Vad fint de blev...

2011-04-03 @ 21:14:36
Postat av: Madeleine

Tack mamsi <3

2011-04-03 @ 21:31:16
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0