9-18

Jobb mellan 9-18 idag och sen blir det stallet för en sen kvällshoppning..

Har ni haft en bra påsk? Hoppas ni inte har blivit överkörda av alla påskkärringar som har flygit omkring. Har faktiskt bara haft en som har plingat på dörren, hon fick en kaka hahaha. Hade ju inget godis alls (pinsamt).

Torsdag: Vilken helvetes dag rent utsagt. Allt gick fel kändes det som, var väldigt nära på att få ett raseriutbrott så det stod härliga till. Men till slut så ordnade det sig med en middag hos mamsi med grannarna. Blev en massa vin och kortspel sent in på kvällen. Min bästa Lina kom över och gjorde oss sällskap. Så jag sov hos mamma den dagen.

Fredag: Började med en lugn dag då jag sov ut och på kvällen blev det en sväng med Vanessa <3

Lördag: Åkte till faster + familj vid 14 tiden. Påsklunch, kubb, påskmiddag och en massa annat mys. Jag åkte hem rätt så tidigt då jag körde, träffade upp Mickan och drack ett glas vin och bara pratade en massa <3

Söndag: Åkte till stallet vid 12 tiden för att hinna fixa allt inför morgondagens tävling. Allt gick som planerat, jag o Mitra köpte dock PIZZA och det var INTE planerat. Men jag åt bara en halv haha så det är väl OK kanske.
Åkte från stallet vid 19 tiden och åkte förbi mamma som var hos Svenne o Maggan och där bjöds det på ost och kex. Vin fanns det men för mig blev det påskmust.

Måndag: Klockan ringde 05,15 och jag klev upp 05,30. Var i stallet vid 6 och började fixa inför dagen. Plockade upp Jeanette och Elin på vägen. Alla hästar gick på transporten utan några större problem, men vissa var ju lite krångliga. Resan dit gick super och hästarna höll sig lugna. Alla var duktiga trots värmen och hästarna var pigga då det hade lite vårkänslor tror jag. Jag gick nolla i 90 clearround och noll-nolla i en meter som gav mig en 7:e placering så jag är super nöjd!!
Priser: 2 st rosetter, plakett, reflex och biltvätts produkter.

UNDERBART VÅR VÄDER hela påsken och hoppas på att den stannar!!!

<3 <3 <3

Planer för denna korta vecka
Tisdag: Rida 21,00
Onsdag: Städa snabbt som F-N, Lisa & Cissi kommer på middag
Torsdag: Rida
Fredag: ??
Lördag: Superior challenge + fira Vanessa <3
Söndag: SOVA!!!!

Ha en underbar dag

Kommentarer
Postat av: Cissi

Underbart väder vi har haft hela påskhelgen, Lycka!

Jag hoppas också att värmen är här för att stanna :)



Inte behöver du städa, det är bara VI som kommer ;)

Ses imorrn!

Kram

2011-04-26 @ 12:39:46
URL: hhttp://cissileandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0