Vill skriva så mycket

men kommer bita mig i tungan faktiskt, i alla fall en del.

Ibland så känns livet verkligen meningslöst. Det är de gångerna jag endast tänker på allt det negativa sakerna som händer i mitt liv eller inte bara mitt liv det är ju annat folk som är inblandat också.
Just nu har jag en sådan vecka tror jag. Känns som att jag är bortglömd på något sätt, det är svårt att förklara.
Förmodligen så är det så att jag är arbetslös och alla mina nära jobbar så därav är jag ensam hela dagarna och det suger kan jag meddela.

Det finns ingen som är perfekt eller ingen som har det perfekta livet, det dyker alltid upp skavanker hos alla.
Jag har märkt vissa saker hos vissa folk hur dem fungerar och det är skönt att jag uppfattade sånt nu så jag inte släppte in de allt mer i mitt liv och sen bli backstabbed. För det känns som så nu..
Uppskatta det ni har och släng det inte i väggen för det är endast ni själva som förlorar på det.. Det gäller familj, släkt, vänner, nära och kära.

Om jag fick välja just nu i denna stund så vill jag verkligen inte vara här. Jag vill bort härifrån och bara försvinna ett tag så märker vi om ni saknar något eller inte




Kommentarer
Postat av: Cissi

Vill har alla våra upp&ner dagar...och jag förstår att det är ensamt om dagarna, men "bortglömd" är du inte!!!



Ses snart igen, bara hör av dig...du vet ju var min brevlåda bor och du är alltid välkommen!



Kram

2010-09-17 @ 11:39:44
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0