Söndag

GOOOOOOOmorgon....
Söndag morgon och trött som få, Stella ligger fortfarande i sängen och myser.
Måste väcka henne snart hihi. MEN hon hade en tuff dag igår.
Loppis mellan 10-16 då hon inte sov någonting, sen hem duscha och på middag hos kusiner. Kom hem kl 2 på natten. Så hon är trött min ängel...

Vad händer idag?
Min söndag blir väldigt lugn. Lite film, lite middag hos mamma...
Men först ska jag ut med Stella och efter det ska jag följa med Lina och kolla på en lgh. Ska bli super SKOJ....

Igår när jag kom hem kl 2 på natten så var det 3 grader, är det ett skämt eller??? I Turkietg var det mellan 25-30 på kvällarna, snart tar jag mitt pick o pack o åker tillbaka. Vill inte vara i denna kyla brrrrr.

Dags att starta dagen

Lägger in bilder från loppisen senare

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0