Min onsdag i bilder

Började med en morgon promenad med Sofie och hennes Joppe i underbara solen på järva. Så skönt att bara få gå och prata med sina vänner <3



Genom träsket

Stella fick tokrycket och började jaga Joppe i fullfart och gjorde härliga sladdar i leran. Hem till DUSCHEN!!

Efter promenaden så plockade jag upp Mary och kort därefter så åkte vi och hämtade hennes son Leon på dagis. Vi åkte till mor min och utnyttjade gräsmattan för lite bollspel med Stella <3





Maria hittade en humla som hon tog upp och jag var livrädd men skulle pront ta kort!!

Trodde ni att den levde? Den var DÖD annars skulle det ju inte gå hehe. Mor min kom hem vid 17 tiden och ville ha skjuts ner till tåget för hon skulle ut på middag i stan, så jag körde ner mamma och sen släppte jag Maria o Leon hemma i Rotebro. Det enda Leon sa hela tiden var kör snabbare, kör snabbare. Hmmm vem har kört rally med Marias son undrar jag?

På väg hem så ringer jag Cissi som ska komma över och meddelar att jag snart är hemma. Så hon la på ett kål och kom över, det blev massa prat, fika och IDOL.



SPÖKE? Ehhh japp haha.

Nej nu ska väl jag ta och byta om för att sen åka till stallet. Skriver mer om min torsdag senare

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0