Jag och mamma <3

Bättringsväg?? Hoppas det nu i alla fall.
Har haft en underbar helg med min mamma, hon är klart min bästa vän <3

I fredags så åt vi middag hemma hos henne sen åkte jag hem till Elin & Alex på en fika. Men åkte hem rätt tidigt.. Väl hemma så var jag själv eftersom snuttan sov hos mamma.
Jag kunde inte sova som vanligt och var allmänt nerstämd.

I lördags så åkte jag till stallet på morgonen för att måla lite hinder, målade kanske 5 bommar sen åkte jag till mamma.
Väl hos mamma så pratatde vi lite och då kändes det lite bättre, vi bestämde oss för att dricka vin och äta på Olearys. Vid 19,30 så åkte vi ner för att få i oss mat, granntanten följde också med på lite mat och dryck.

Efter 4 glas vin och 1 mojito så kom Mickis och då blev det ännu en mojito. Mor och Chatrine bestämde sig för att åka hem medans jag och Mickan fortsatte "festa" eller vad man ska kalla det.
Vid stängning så hoppade vi in i kompisens bil och drog till stan, där blev det mer vin och mer mojito och jag tror jag behövde det, verkligen!
Vi hamnade på Collage och jag säger bara herregud vilken kväll, vid 3 så åkte jag hem för det var på väg att spåra ur.

Jag sov hos mamma och fy vad skönt jag sov. Ända natten på 2 veckor då jag har kunnat sova utan att vakna en enda gång. Underbart för mina ögon.

Idag blev det en sväng till Edsbacka marknad, den marknade arrangeras 1 gång per år om jag inte har helt fel. Handlade dock inget men bror kom hem med strumpor och någon köksgrej.

Nu har jag ätit mat hos mamma och funderar på om jag ska hyra film eller se någon 21 film på TV, var inga speciella tycker jag.

Ha en underbar kväll

KRAM

Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

Finns och kommer alltid finnas för dig, det vet du <3.

Vi har haft det hur mysigt som helst.

Puss..

2010-09-19 @ 18:55:45
Postat av: Cissi

Mamma är alltid bäst och att umgås med vänner brukar oftast hjälpa :)

Skönt att höra att du mår bättre!!!



Ses på onsdag, om du ff vill!?

Kram

2010-09-20 @ 12:04:13
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine (jag själv)

Klart vi ses på onsdag :-) Har redan planerat in det <3

2010-09-20 @ 22:10:04
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0