Bilder från loppis



Vi sålde inte allt för mycket, men fick en liten slant i allafall :-)

Sitter hemma i soffan och kollar på TV.. Har precis varit på promenad med snutti.
Middagen åt jag hemma hos Elin o Alex, de bjöds på spagetti o köttfärsås.. Så gott så.

Vi satt och pratade Turkiet och insåg att vi åker igen haha.. Det är så varmt där ju, vill inte vara här i kylan.

Om en månad är det den första hopptävlingen, jag som ens inte har ridit än. Herregud det känns som jag ligger efter.. Men på tisdag är det ridning kl:21, ska bli så kul att rida igen efter ett lååångt uppehåll.
Jag måste måste köpa vita ridbyxor men ekonomin är inte den bästa förtillfället men det är ett måste. Har ju ingen tävlingskavaj heller, men det kan jag låna! förhoppningsvis av Mitra...

Dröm nu sött så hörs vi imorgon

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ni hade iallafall tur med vädret ;)



Hoppas Du mår bättre nu så vi snart kan ses?! :)



Kram!

2010-09-06 @ 15:24:04
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0