Vilopaus

Hundarna har vilopaus nu, skönt att sova lite på eftermiddagen för dem.

Snart är det dags för Exxen att åka hem, Johan brukar hämta honom runt 4 tiden.

Imorgon ska jag jobba i stallet 7-12 sen är det arbetsintervju kl 13.30.. (mer än så får ni inte veta) :-) hehe

 

Så det blir till att gå upp tidigt för mig o Stella imorgon, svårast är nog att få upp Stella.. Hon får sova i stallet sen på något täcke någonstans.

 

Igår när jag åt godis så knakade det till i munnen på mig, jo men visst var det en tand som gick sönder. Tror att det är en bit från min lagning för har inte hittat någon annanstans där det känns vasst.

 

Igår på ridningen så hade vi massa bra övningar för oss ryttare. Det är väldigt viktigt att räkna galoppsprång mellan hinder och det var det vi gjorde igår. Väldigt bra övningar, då vet jag när jag ska ta tillbaks och när jag driva framåt mycket eller lite. Det är en hel värld den här häst världen haha. Men det är roligt :-)

 

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

 

KRAM

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Dom är ett fint par, kanske en kull dom skulle kunna få iallafall ;P



Du ringer mig sen efter interjuvn hoppas jag för nu gjorde du mig riktigt nyfiken ;)

Håller tummarna (om det är något du vil ha)!



Kramen

2010-10-28 @ 06:42:15
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0