Snart är det dags

Tisdag = ridning kl 21
Jag älskar att rida, det är super skoj, men inte klockan 21-22,15. Jag är helt slut efter det! Men har man fått den tiden så är det så.

Imorgon kommer Exxen igen så då blir det en Exxen o Stella dag för min del. Vet dock inte vad vi ska hitta på för skoj än.

Sitter och kollar på Desperate Housewives på datan och den bara hakar upp sig hela tiden, så nu får den 10 min på sig att buffra igenom allt sen är det dags för mig att dra.

Var på Ikea imorse eller på förmiddagen med Elin o Alex. Det blev köttbullelunch och sen handlade jag värmeljus, det är ju nästan ett standarköp när jag/man/alla är där.

Vad tycker ni om dessa onepiece sparkdräkterna? Jag själv tycker att dem verkar så fantastiskt sköna och vill ha en. Skulle inte visa mig ute bland folk i den men hemma i soffan. Tänk dig en varm dusch/bad och sen slänga sig i soffan i detta klädesplagg?

Bilderna är lånade från www.onepiece.se

Så vad säger ni, ska jag eller ska jag inte? Köpa alltså haha

 

<3 <3 <3 <3

 

KRAM


Kommentarer
Postat av: Helen

Du ska=) Jag ska=)

2010-10-26 @ 21:58:28
URL: http://axelssonjunior.blogg.se/
Postat av: Annelie

Do it! Älskar min!

2010-10-26 @ 23:24:34
Postat av: Eva Beauchamp

Önska dig din i present..

2010-10-27 @ 10:20:47
Postat av: Madeleine (jag själv)

Okej jag önskar mig en i present tack. I storlek medium tack. Färg får ni välja själv haha.. Men ingen jätte galen tack! Får vi se om min önskan går igenom :-)

2010-10-27 @ 16:04:28
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0