Runway show

Då var HM paketet hämtat

Och det innehöll en massa skoj

4 saker till mig och 3 till mamsi..

En svart långkjol

Ett par "skinn" byxor som satt helskottas tajt, om jag går upp 0,5 kilo eller smörjer in bena med för tjock bodylotion så är det förmodligen kört haha

Sen så blev det en liten klänning/tröja

Och en svart klänning

Vem vill vara färgglad? Kanske lite tråkigt med endast svarta grejor men så blir det ibland.

 

Vad har ni gjort i helgen? Som ni vet så har jag hållt till i stallet från torsdag 24seven. Men det var det värt, Gordon var en sådan stjärna i söndags <3 jag är så stolt över han.. Helt galet <3 <3

 

Jag har faktiskt kunna sova lite denna natt men är fortfarande galet trött så ska lägga mig i soffan ett tag och bara vara tills jag ska ut o åka igen..

 

Ha en super bra måndag

KRAM


Kommentarer
Postat av: Cissi

"Allt klär en skönheter", brukar man väl säga ;)

2010-10-26 @ 14:43:03
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0