Regnar det hos er med?

För här har det regnat hela dagen och det är verkligen så tråkigt. Att gå ut med hunden är ett måste men annars håller jag mig inomhus mest när det är sånt här väder.

Hörde att det skulle komma snö i veckan/helgen, är detta sant? Jag ska tävla på söndag och om de snöar då blir jag väldigt väldigt ledsen..

Även om vintern är gudomligt vacker



Så får vi inte glömma bort kaoset, herregud. Det var ju nåt år folk satt och bajsa i Eugenia tunneln haha.. Så på med Vintersulorna nu TACK! För helt plötsligt så är vintern här..



Hoppas ni gör detta nu.
Jag var ute och åkte idag och det sladdade på både 1:an o 2:ans växel så det är redan väldigt halt. I rondellen vid nya vägen mot Vallentuna/täby så fick jag en liten sladd där med. Pärlan och jag är ju ett bra team så vi klarade det galant, men kör försiktigt.

Anledning till att jag var ute o åkte på den vägen var för att jag skulle till Täby o träffa Metins kusin Ibo. Så trevligt att ta en fika med dig min vän + att han hade med sig en present som Metin hade köpt i Turkiet. Awww så söt så.

Nu är det dags för mig att få i mig lite mat, sen ut med Snutti och vid ett senare tillfället bege mig mot stallet.

Stella den fulingen har fått för sig att det är OK att hoppa fram i bilen när jag är ute o kör (dumhund), är farligt faktiskt.



KÄRLEK

Kram

<3 <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

hahaha, hon är inte normal den här hunden....:-)

2010-10-19 @ 19:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0