GREYS ANATOMY

Idag är det Greys, fyyy vad jag har längtat. Kommer att bli helt underbart när klockan slår 21 ikväll..

Sitter o äter frulle framför TV:n, finns verkligen inget att kolla på den här tiden på dygnet.


Lingon limpa med ost (port salut) och kalkon och ett glas proviva såklart

Idag ska jag som sagt till Mickan, fick ett samtal imorse då de sa att de var 30 min sena så kl 14 ska jag vara på plats.
Hittade en bild på snuttan o hennes kompis Joppe, visst e de söta? De biter på samma boll.


Gud vet vad de gör utanför mitt fönster hela tiden. Känns som om de klipper gräsmattan varje morgon o håller på med allt möjligt. Så störande dumma folket.

<3 <3 <3 <3

KRAM

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul med lite ny färg, hoppas du blir nöjd :)



Kram!

2010-10-06 @ 12:44:11
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0