Going BROWN

Imorgon är jag brunett igen, ska bli så härligt. Halv 2 har jag tid hos Mickis inne i stan.

Kom precis hem från stallet o är tröttare än tröttast så tänkte bara skriva lite kort om dagen.

Stella sov bra länge imorse så första promenaden blev väl kl 12 haha min lilla sömntuta. Efter promenaden så gick jag förbi Leonie för att hälsa på henne och hennes fina son Liam. Vi åt lite tortellini och bara pratade o mös med Liam såklart.

Sen var det dags för mig att gå hem, duscha, byta om och bege mig mot mamma. Gick över till Lina på en fika som var superstressad hemma som vanligt. Hon städade och höll på, blir lätt stökigt med 3 söner 2 hundar 1 katt och en man haha. Men det klarar hon galant så <3

Gick ett varv i skogen hemma hos mor och såg en bil som stod "gömd" inne i skogen, hmm jag blir rädd som vanligt och ökar snabbt takten på mina steg, till slut så sprang jag nästan. Vet dock inte varför för det var ingen där men jag fick för mig saker. Så varvet i skogen hoppade jag över, jag vek av rätt så snabbt.

Även om jag har en hund som förmodligen kommer att skydda mig så vet man aldrig vad som skall ske. Uscha....

Vid 18 tiden begav jag mig mot stallet för att titta på privathoppningen, den var utomhus så kyss mig i arslet, där står inte jag haha. Var svinkallt. Jag hade köpt med mig lite mat så hoppade in i cafeterian istället där det är varmt o gott.
Började rida kl21 som vanligt, innan vi hoppade upp så var det en hel del hinder att konka på. Vi behövde hoppa en rejäl bana innan tävlingen på söndag. Det gick bra tycker jag men vissa avstånd hittar jag bara inte och då river min häst. Det är så jobbigt, kan han inte vara rädd om sig och lyfta upp tassarna högt högt upp i luften. Men det ska gå bra på tävlingen har jag ställt in mig på.

Nej nu är det dags för mig att sova lite.

<3 <3 <3 <3

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0