Blev lite väl mycket...

Har blivit lite väl mycket utgång denna vecka.
Tors-fre-lör och jag har druckit varje dag och har blivit lite smått berusad haha. Inte ok!!
Så nu är det slut på fest för ett tag framöver. Hela nästa helg är det stallet igen som vanligt så det är ju skönt hehe.

Nu är det dags att gå ut med Stella som jag egentligen inte orkar alls men vovven måste ut så då är det bara att vandra ut hur jag än känner mig. Hon är ju trots allt mitt liv, min skrutta <3 <3 <3

Denna söndag kommer att bli väldigt lugn o skön, förmodligen middag hos mamma om jag orkar ta mig dit annars så är det soffläge hela dagen som gäller.

KRAM


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack :D



Jag och Lisa ska luncha på onsdag kl. 11.00, ska du med?!



Kram!

2010-10-18 @ 14:11:44
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0