Ännu en måndag har gått

Jag o Stella vaknade sent idag, tog en galen sovmorgon efter helgens bravader.
Började med en promenad med Maria o hennes Exxen. Vi gick en lång mysig promenad i skogen hos dem i rotebro, sen blev det en fika på baksidan där vi bara satt och prata. Tack för en underbar förmiddag <3

Sen har jag inte gjort så mycket mer, blir så trött på det här. Söker jobb efter jobb efter jobb men det känns inte som jag ligger på prio ett listan hos företagen. Är inte kul alls. Så ni som läser min blogg snälla kolla er runt omkring o meddela mig om ni har något litet jobb till mig. Tack snälla!

OJ vilken gammal bild, denna togs säkert för 6 år sen haha


Det här var första gången jag stod framför en kamera, helt OK bild enligt mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0