Vilken ska jag ta?

Har ni hört Frankrikes bidrag i eurovision song contest? Tror jag ska ha den i alla fall på hoppningen..
Jesy Matador - Allez, Ola, Ole (France)
http://www.youtube.com/watch?v=4acm3gcWhAE&feature=channel

Lyssna och säg vad ni tycker, det är väl mer drag i den än Alour on danse?
http://www.youtube.com/watch?v=VHoT4N43jK8

Idag ska jag rida Valle tror jag, vill egentligen inte haha men måste väl :-) Får se om jag kanske kan byta häst?

Idag har jag varit på ams hela dagen för att kolla lite nya jobb + att jag gick på en rekryteringsträff. Jag är inte så nöjd där jag sitter nu, så hoppas på förbättring inom kort. Orkar inte ha ont i magen längre för att jag inte trivs.

Fick ett erbjudande om att åka till LA över nyår, hmmm låter inte HELT FEL!!



Snart fyller lilla jag 25 år. GRATTIS TILL MIG!!

Men är det inte lite väl mycket? Kommer ihåg när jag var 16, vill tillbaks dit för en stund. Inga bekymmer, man är lycklig var dag, är en härlig fri, filosofi..HAKUNA MATATA

Nu ska jag ut med mitt hjärta, sen bär det av mot stallet tror jag nog!!

<3 <3 <3

KÄRLEK


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tur att vi ses på måndag, vad är det som händer på jobbfronten?!

Hoppas du hittar något annat, snart om du inte trivs :S



LA, svårt att tacka nej till eller?!

Kram

2010-11-25 @ 17:45:21
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Eva Beauchamp

Jag röstar för låt nr 1.

2010-11-25 @ 18:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0