Tvätt tvätt tvätt

Måste ha fina kläder på mig på jobbet och alla de kläderna är smutsiga, så nu hann jag faktiskt med 2 st maskiner. Så lite finns det, får tvätta mer i helgen verkar det som.



Idag blev det ganska mycket lyssnade och tittade för min del då Lotta skulle visa mig lite av systemet, det verkar inte allt för svårt i alla fall inte hitills.

Vilket mördarpass vi hade igår på ridningen. Kände inte mina ben när jag satte mig i bilen sen haha, de skakade så fort jag tröck ner kopplingen. Men efter allt slit så gick Gordon som en ängel <3. Varken han eller jag orkade till slut kändes det som, fyyy vad vi fick arbeta. Jeanette är en grym tränare både för mig o hästen..

Nu måste jag hänga tvätten för snart kommer bror och då ska vi ut i detta skitväder på en långpromenad, men först en knäckemacka då maten på jobbet var sisådär idag. Fisk med skaldjurs risotto, det blev lite väl mycket för min del.

Tog bilden från nätet..

 

KÄRLEK

 

<3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0