Träningen klar för denna vecka

Då var jag klar med ridträningen för denna vecka. I tisdags hade jag min bästa och idag fick jag Duval (Valle). En stark herre det där, men det gick rätt så bra ändå tycker jag. Får träna vidare på honom...

Försöker sätta in bilder men funkar inte för tillfället.

Innan stallet idag så var jag o Mitra i Stinsen för att få i oss lite mat, det blev greken. Jag åt Calamares, mm vad gott..

Sen så gick vi en sväng på HM där jag köpte strumpor haha, inte det roligaste köpet kanske men väldigt behövande. Sen så blev det lite trosor och 2 stycken tröjor.. MEN jag glömde påsen i bilen och jag orkar verkligen inte gå o hämta den. Får ta det imorgon :-)

Dags att duscha och sen blir det nerbäddning i sängen för min del <3

KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0