Sjuk?

Hoppas inte det,, huvudet värker konstant och känner mig super trött hela tiden. Undra om det är en liten sjukdom som försöker smyga sig på mig?

Idag var det hoppclinic, så ingen ridning för mig idag. Tråkigt men sant.. Skön att vara hemma i tid på en tisdags kväll för en gångs skull..
Stella har somnat i soffan efter en hel dag i stallet, min skrutta <3

Vad har ni för planer i helgen? Själv ska jag på Sthlm horse show fre och sön, På lördag ska jag klippa o färga håret hos mickis.. Kommer bli super...

Det är storm ute så jag tänkte bädda ner mig i soffan och kolla på cougar town, det var ett tag sen jag såg det så ska bli skoj och se ett avsnitt..
Sen blir det godnatt för min del och lite kurering hoppas jag.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0