Sex and the city marathon

Jag o Cicci sitter hos mig och kör sex and the city på hög volym.
1:an är klar, nu tittar vi på 2:an, vilken tycker ni är bäst?

I just love this movies :-)

 

Dagen har varit lugn, började med att jag vaknade upp hos mamsi <3, sen blev det lunch med Cicci i stinsen. Jag beställde en barn hawai pizza på forno romano och se vad jag fick. EN FISK!!

 

Jag svängde förbi Maria o Johan så att Stella fick lite tid med sin pojkvän exen <3, de är för underbara.

Det verkar bli mycket stall i veckan för min del, tis, ons o tors. Annars är det jobb som gäller hela veckan för mig..

Just nu ligger Cicci o Stella o myser i soffan <3 eller sover haha!



KÄRLEK...


 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken fin pizza-fisk ;P



Mysigt med filmkväll men ditt sällskap ser rätt utslagna ut hihi



Kram!

2010-11-15 @ 15:00:41
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0