Min helg

Helgen har varit underbar, hade väldigt ont i magen i fredags då jag inte visste vad jag skulle ta mig till, men allt har blivit till det bättre.
Jag kommer att sluta på min praktik och ska på en ny jobbintervju imorgon som passar mig mycket bättre hoppas jag. Så det här blir en 2:a intervju, så håll tummarna för mig <3

På dagen så var jag, Mitra o Elin i Annexet och shoppade lite på ridsportsmässan. Blev ett nytt schabrak och ett nytt täcke till Gordon, super fina!! På kvällen hade vi hoppträning och jag var med på min bästa. Han är s¨duktig så att jag nästan blir rörd :-) Vi är ett fint par jag o min Gordon <3 haha nördigt va?

På lördagen så var jag och mor på Ikea på dagen för att inhandla lite smått o gott till lgh (bilder kommer)
Sen blev det en sväng till Mickis för att fixa håret.. Hon är bara för duktig <3

Då sätter vi igång!!


Håll i hatten för kort blev det!!!




Du är ju bara för GO och så DUKTIG Mickis. PUSS love ya

När vi var klara så satte jag mgi på tunnelbanan för at åka till Kista, det tog ett bra tag innan jag hitta rätt. Förstod nada haha. Men till slut så kom jag fram och där stog mamma för att plocka upp mig <3 TACK för det..

Åkte hem till mamma och landade för 3 min, sen bar det av till Lina för SUSHI night. Har ni gjort egen sushi någon gång? Det var i allafall inte så svårt och var super kul och SUPER GOTT!

Då sätter vi igång då. Börjar med att ta fram allt vi ska ha i.

Medans vi håller på att ta fram saker så försökte Hecto få lite kärlek av min mor, men Stella var snabbt framme och berätta att det var hennes mormor faktiskt.



Reece och Murre var självklart också med oss.. Reece är 14 år gammal och fortfarande pigg för sin ålder!

Nu börjar fyllningen o rullningen




Visst ser jag ut som ett proffs?
Rasmus verkade inte tycka det, för han skulle hjälpa mig :-)


Visst blev dem fina?






Stella och Hecto hade koll hela tiden om vi skulle tappa något kanske, inte för att jag tror att dem är super intresserade av råfisk?



Så jag tycker att ni ska gå till affären, köpa de tillbehören ni vill ha, gå hem och sätt er och gör lite sushi. För det är så enkelt och sååå gott. Fick säkert i mig 20 bitar. Och det bästa är att man kan göra dem i vilken size man vill.

Efter mycket sushi och många glas vin blev det hemgång för mor o mig. Jag var tvungen att få lite sömn då jag skulle upp och köra till globen kl 08.30. Sthlm Horse Show för hela slanten.. 09.30 - 22.00, det kallar jag lång dag! Men nu är jag hemma i min soffa och ska snart hoppa in i duschen för att sen bädda ner mig, måste vara pigg på intervjun imorgon..

Mor min o bror min har varit i min lgh i smyg och fixat lite. SÅÅÅÅ fint blev det (bilder kommer)

Ha en underbar kväll allesammans
GODNATT

<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad fin du blev i håret!!!



Skönt att du slipper gå tillbaka dit och jag håller tummarna för att du hittar ett annat jobb snart, som du trivs på.



Vi ses ikväll :)

Kram

2010-11-29 @ 11:03:06
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine (jag själv)

Japp vi ses ikväll, pratar mer då :-)

Kram

2010-11-29 @ 13:09:23
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0