Middag hos Cissi + familjen

Ikväll blev det mysmiddag hos Cissi o hennes familj. Det bjöds på Tacos, mums.
Jag kollade på Elias leksaker, han visade stolt upp sitt star vars lego. Vilka leksaker det finns nu för tiden :-)

Efter lite kaffe och choklad var jag FULL i magen, så det blev soffan i liggläge framför IDOL, vem tror ni åker? Sitter och väntar på svaret nu, det är ELIN o LINNEA som hänger löst hur som helt.

Vi provade den nya MARABOU chokladen, helt ok för min del. Cissi var dock inget stort fan av vit choklad.



NU är det dags för mig att kasta in handduken och gå och lägga mig

<3 <3 <3 <3

Saknar min snutti

Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevligt att du kom och fick i dig mycket mat (behöver du, hihi).



Ha en fortsatt bra helg, ses snart igen :)

Kram!

2010-11-13 @ 11:29:54
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0