Måndag 20101115

Måndag är här, det regnar och är allmänt skitigt ute.

Imorse när jag åkte till jobbet så jag en gubbe som var ute med sin schäfer, hunden satt och sket o tror ni han plocka upp? NÄÄÄÄÄ visst gjorde han inte det, jag funderade på att stanna för att skälla ut han men hade faktiskt ingen ork till det. Om han nu väljer att inte plocka upp så hoppas jag att han kliver i det själv nästa gång han går den rundan. Därav allmänt skitigt idag...

Sitter på jobbet och klockan är 09,53 förtillfället och snart är det fika. Bossen hade bakat idag hmm, vågar jag äta? Hahah vänta och se.

I fredags var jag hos min älskade Lina o hennes familj <3, de lagade mums mums mat. Det bjöds på baby back ribs med galen god sås, sen var det buffalo vings, pommes frites, cole slaw mmmmm vad gott det var. Jag åt så att jag fick ont i magen. Eftersom det är plockmat så slutar jag ju aldrig äta, vad händer då tro? Joo jag blir så mätt så att jag mår illa och sen så trycker man ner ännu lite till för att vara 100% säker på att magen verkligen är full. Lite efterrätt på det kanske? Ja men visst.. Corey hade varit i Holland och köpt med sig några kakor som var gudomligt goda, dem gick ner dem med. Sen så blev det liggläge i soffan fram till kl 20, då hämtade jag mor vid stationen, sen så tog vi en sväng till Olearys och åt ännu mer hahah det tog aldrig slut.

Jag somnade väl vid 23 och sov till 11, helt underbart. Kände mig som ett barn på nytt LOVELY..

Back to work

KRAM

<3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Eva Beauchamp

Hörru fröken, du har dålig koll på dagarna, i fredags va du hos Cissi och i lördags va du hos LIna..så det så..:-)

2010-11-15 @ 10:22:46
Postat av: Cissi

Snurr-Maja, trodde du var hos mig/oss i fredags ;)



Ha en bra dag!

Kram

2010-11-15 @ 12:20:33
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine (jag sjävl)

Inte alltid så lätt ju :-)

2010-11-15 @ 15:44:17
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0