Kort vecka

Nu är min arbetsvecka avklarad för denna gång.. Det har varit super kul och väldigt inspirerande, ser fram emot att gå till jobbet på måndag.
Har dock en uppgift på måndag som jag måste klura lite på.

Idag fick jag tillbaks min älsklings Gordon på träningen, det gck bra men hade lite problem i galoppen då han korsade väldigt mycket av ingen anledning alls. Hoppas på förbättring imorgon på hoppträningen.

Helgen blir lugn för min del. Lite städ och fix hemma + klura på min uppgift.

Jag har hittat ett par skor (endast på nätet) som jag vill ha. Ett par svarta converse i skinn.

Jag älskar skor, som om ni har någon hemsida där man kan hitta snygga billiga skor, säg till!

Mina skinn byxor från HM gick sönder, vet ni vart jag kan få tag på nya? Helt sanslöst...
Denna vill jag också ha, jag höll på att beställa denna för en vecka sen kanske, men tänkte om.. Och nu är den slut.




Sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0