Charlie BOY

Hahah jag fick Charlie på ridningen, vilken turbo häst (NOT) :-) Men han e go ändå. Lite seg men gör sitt bästa <3
Charlie är ett halvblod på 19 år, så han har några år på nacken.. Han känner nog att det är dags att pensionera sig kanske.


Men är ändå stallets stjärna...

Så vad gör ni i helgen? För mig är det SthlmHorseShow på schemat (som ni förmodligen redan visste)..
Var ute med Stella tidigare idag och hon bara myser i snön, mitt hjärta <3


Har du några rum som du tycker är mysigare än några andra rum i ditt hus? Jag tycker min lgh är perfekt och tycker att alla rum är helt underbara, men mitt kök är vackert haha, kan man säga så?



TV, duschen och sängen nudå..

KÄRLEK

<3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du har en jätte fin lägenhet :)



Fina bilder på Stella, tänk om man själv kunde tycka att det var lika kul att att "grotta" omkring i den ;)

2010-11-26 @ 07:31:03
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Eva Beauchamp

Ja, det kan man säga, du har väldigt fint hemma.

2010-11-26 @ 08:28:47
Postat av: Madeleine (jag själv)

Sicken tur då :-) Men det är alltid mysigare på kvällen då man kan tända en massa ljus <3

2010-11-26 @ 09:25:21
URL: http://beauchamps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0