Tillbaks

Jag har inte skrivit någonting alls på senare tid. Har inte haft någon lust faktiskt.
Verkar inte vara så många som läser hehe men vad gör det, jag gör det för min egen skull. Eller hur!


Igår och idag har varit tunga dagar för mig, har tänkt väldigt mycket på min pappa och jag sakanr honom oerhört mycket och ibland kommer det bara över än och då går det inte att kontrollera.
Inatt låg jag uppe nästa hela natten och mådde bara dåligt för att jag inte visste vad jag skulle ta mig till. De dagarna/nätterna är inte roliga alls.


Om 2 veckor slutar jag på mitt jobb och de senaste 2 månaderna haer jag bara suttit av tiden så from idag så kommer jag bara att jobba eftermiddagar tills jag slutar.


Efter att jag har slutat här så kommer jag att jobba på ett cafe i Sigtuna, CAFE Våfflan som ligger nere vid vattnet, där kommer jag att hålla till i 2 veckor sen blir det sommar vik på Toyota i Rissne. Så nu i sommar kommer jag sitta säkert i allafall. Den 17 aug lyfter planet till Alanya (As usual) Men det är skoj där och vi är 6 st som åker. Så då har jag lite semester, skönt med sol bad fest och god mat.


Jag var och tävlande i lektionsmästerskapen den 2 maj med de små hästarna, jag hoppade 0,90 på Gordon då jag var efteranmäld. Det gick bra med fick 2 rivingar och ett springa förbi hinder stopp. Haha Han är söt Gordon, har endast ridit honom en gång innan tävlingen så jag är nöjd med mitt resultat.


På bilden är han "ofixad" men nästa tävling ska jag lova att ta lite fina bilder på hästarna. När det ser som bäst ut haha.


På lördag kommer några av mina släktingar för att titta på min lgh var ju ett tag sen jag flyttade in men det har inte varit där än ska bli kul att visa upp den tycker jag.
Så det bjuds på lite enklare mat och en massa god dryck.


Idag så åt jag pasta carbonarat ill lunch men orkade inte så mycket då jag inte hade någon matlust, så jag ställde ifrånmig tallriken på mitt skrivbord för att gå ut och röka och när jag kommer in har min vovve dragit i sig halva portionen SATANS hund, även om jag själv inte skulle ha någon mer mat så ska ju inte hon äta den. Så det hon åt kommer förmodligen att komma upp lite senare. Jag tror att hon kommer att kräkas det lilla puckot haha.


Ha en bra torsdag, imorgon är det fredag och helg. LOVELY!!!

*Snart har 4 år gått och sorgen kommer aldrig ta slut*

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej Madeleine!

Jag älskar att läsa din blogg, hittade den av en slump på nätet. hoppas du mår bättre! Du kommer säkert hitta nått kul jobb, även om det verkade som du trivdes där du jobbar nu (min upfattning).

Lycka till och fortsätt skriva när du har lust!

Therese

2010-05-06 @ 19:17:01
Postat av: Hanna

Sorgen försvinner aldrig men det blir lättare med tiden. Mamma har ju varit borta i 8 år iår. Man får ha tunga och sorgsna dagar. Det behövs. Ring om du vill prata... Love

2010-05-06 @ 21:23:45
URL: http://hannaberglund.wordpress.com
Postat av: Helen

Jag läser din blogg=) Hoppas att du mår bättre..puss!

2010-05-08 @ 14:13:37
URL: http://axelssonjunior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0